Tłumaczymy . < 33!

piątek, 7 czerwca 2013

Libster Award. < 333!

Zostałam nominowana do Libster Award przez MM z Bloga - http://1-d-my-story.blogspot.com/

Pytania: 
  1. Jak masz na imię? 
  2. Ile masz lat? 
  3. Ulubiona piosenka 1D? 
  4. Lubisz Big Time Rush? 
  5. Za co kochasz chłopaków? 
  6. Jaki masz ulubiony film i dlaczego? 
  7. Dobrze się uczysz? 
  8. Masz rodzeństwo? Jak tak to ile mają lat i jak mają na imię? 
  9. Najbardziej nie lubisz nauczyciela od... 
  10. Masz zwierzę? Jeśli tak to jak się wabi i co to za zwierzę?   
  11. Co Cię skłoniło do pisania bloga?

Odpowiedzi: 
   
  1. Mam na imię Milena.
  2. Mam 14lat.
  3. Summer Love - choć tak naprawdę ubóstwiam wszystkie ich piosenki. Wybrałam ją ponieważ pasuję do mojego bloga .. słowo w słowo. : **
  4. Nie mam nic do tych chłopaków, nie które piosenki mają na prawdę fajne choć nie jestem ich fanką.
  5.  Kocham ich za to że są sobą, trochę zwariowani -  potrafią się śmiać z własnych błędów. Nie są jakimiś zepsutymi gwiazdeczkami a to co do  tej pory osiągnęli  zawdzięczają wszystkim Directioners. Moim zdaniem ich kariera rozwinęła się tylko dzięki ich talentom. Zawszę ich Kochałam, Kocham i Kochać będę. < 33 !
  6.  Nie mam jakiegoś ulubionego filmu. zazwyczaj oglądam to co leci w telewizji lub w kinie. : PP !
  7. Nie za bardzo xdd
  8. Mam starszego brata. Ma na imię Damian i jest ode mnie starszy o 7 lat. [ Ma 21 lat ]!
  9. Babki od Niemieckiego . . .
  10. Mam 2 psy. Kapsel xdd i Sonia. : **
  11. Do pisania bloga skłoniła  mnie moja przyjaciółka Agnieszka. Na samym początku opowiadania o 1D pisałam w zeszycie. Codziennie wymyślałam kolejne rozdziały i naprawdę świetnie się przy tym bawiłam. Każdego dnia w szkole Moje koleżanki z klasy chciały czytać co nowego dopisałam. To było na prawdę Bardzo Miłe. W końcu Agnieszka zaproponowała abym założyła tego bloga . . . Tak właśnie wszystko wyglądało. : ))

1 komentarz:

  1. Ciekawe tylko czy jak by mnie nie było wtedy u Agi to byście go wgl zaczęły ;P

    OdpowiedzUsuń