Tłumaczymy . < 33!

środa, 5 czerwca 2013

Rozdział 1

To był 1 lipca, początek wakacji. Wraz z moją przyjaciółką Agnieszka wybrałyśmy się na 2 miesiące do Londynu. Po tygodniu miały dojechać do nas Natalia, Sylwia i Nikola. W piątkę wynajmowałyśmy jednorodzinny domek od młodej sympatycznej pary. Teren był wyjątkowy i cudowny. Obok naszego znajdował się jeszcze jeden dom, a dookoła znajdował się wielki las i łąki. Jeszcze przed przyjazdem wiedziałyśmy, że ktoś tam mieszka, niestety nie  wiedziałyśmy kto. Od razu po przyjeździe razem z Agnieszką wybrałyśmy najlepsze pokoje obok siebie. Rozpakowałyśmy się i postanowiłyśmy wyjść na łąkę za domkami. Ganiałyśmy się i wygłupiałyśmy. Po godzinie dobrej zabawy, gdy miałyśmy zamiar wracać do domu, zobaczyłyśmy dwóch chłopaków kierujących się w naszą stronę. Od razu pomyślałyśmy, że to jacyś przystojniacy mieszkający w domku obok. Nie myliłyśmy się. ;-)
Zayn: Hej jestem Zayn Malik.
Louis:Hej. Ja jestem Louis Tomlinson.
Zayn: Ale chyba nie powinniśmy się przedstawiać. Raczej nas znacie?
Aga: Hahaha, raczej tak ;-) Cześć ja jestem Agnieszka!
Milena: Hej ja jestem Milena.Jakieś dwie godziny temu przyjechałyśmy do Londynu. A wy od kiedy tu jesteście?
Zayn: Razem z  chłopakami przyjechaliśmy już tydzień temu ...
Louis:  No  ale cóż  oni wstydzili się przyjść, więc oto jesteśmy. ; D
Zayn: Ta daaam! :-D
MiA: hahahaha ; D !
Zayn:  Zapraszamy do nas. Poznacie chłopaków.
Milena: Takim przystojniakom się nie odmawia. ; )
Louis: Takich ślicznotek nie powinno się zostawiać samych nawet na sekundę.
Agnieszka: hahaha, dobry żart. Powiedz mi kto by nas chciał ?
ZiL: MY!!!
MiA: hahahaha, bardzo śmieszne !
Aga: A tak  na serio ?
Louis: To wcale nie był żart. My poważnie ! ; )
Milena: hahahaha, jebłam xdd. No ok niech już wam będzie .


Dom Mileny i Agnieszki.



Heej ;** Przepraszam że taki krótki ale pisałam to przed szkołą i nie miałam czasu ; D
Następny rozdział pojawi się jak wrócę, czyli tak koło 12.

1 komentarz:

  1. Zajebiste ♥
    Czekam na nexta :)
    Informuj: http://1-d-my-story.blogspot.com/
    1 lipca ♥

    OdpowiedzUsuń