Tłumaczymy . < 33!

środa, 5 czerwca 2013

Rozdział 3

Gdy weszłyśmy do siebie do pokoi okazało się, że moje i Zayna okna są na przeciwko siebie, tak samo jak Lu i Agi. Więc mogłyśmy normalnie rozmawiać. Gdy spojrzałam w okno Zayn siedział  na łóżku. Ewidentnie się ucieszył, gdy mnie zobaczył. Otworzył okno i wychylił się. Zrobiłam to samo.
Zayn: Ale super! Mamy pokoje na przeciwko siebie. Extra!
Milena: No super!..Zbieg okoliczności ?
Zayn: Czy może przeznaczenie?
Milena: Może masz rację ;-) - rozmawialiśmy tak jeszcze koło godziny.
Milena: Zayn świetnie mi się z Tobą gada, ale zaraz to ja tu walna ! ;-D
Zayn: Hahaha, spoko. Kładź się spać. Dobranoc, kolorowych snów!
Milena: Dobranoc, do jutra ;* - i położyłam się spać! A rano razem z Agnieszką obudziłyśmy się gdzieś......w lesie !!
Aga: Zajebiście -.- !
Milena: Zabije ich chyba...-.-  - zabrałyśmy kołdry i wróciłyśmy do domu...
Zayn: Jak się spało ?
Louis: Hahaha!!
Milena: Bardzo zabawne ! -.-
Aga: No naprawdę...
Milena: Mnie to gówno obchodzi ja te łóżka widzę u nas w pokojach...
Aga:Wynieśliście to przyniesiecie xD
Milena: A my idziemy spać do Was ;-) !
Zayn i Lu: Hahaha, okey, okey - powiedzieli całując nas w policzki <3! Wraz z Agą poszłyśmy  do nich do salonu.Siedziałyśmy z chłopakami i rozmawialiśmy na różne tematy. Po trzydziestu minutach dołączyli do nas Louis i Zayn.
Lu: Jesteśmy a łóżka na swoich miejscach ;-D
Aga: Hahaha, ok <3! - poszłyśmy do siebie, przebrałyśmy się, zjadłyśmy śniadanie, gdy nagle wparowali do nas chłopcy.
Niall: Co tam ?
Milena: Właśnie skończyłyśmy jeść xD
Zayn: To dobrze, bo idziemy grać w butelkę ;-D !
Milena: Ja z wami w nic nie gram!! O.O
Louis: To  zagramy w szczerość. : ))) !
Aga: No  Może być. : P
Zayn: No i Super. : D - poszliśmy na łąkę i zaczęliśmy grę.
Harry: Hmm . . . AGA ! Co  byś zrobiła gdybyś zobaczyła przez okno jak Lu  sobie trzepie ??  
Aga: Hahahahahahahahhaha, co to za pytanie? : D No ...  poszła bym polornetkę. : ))) !
Wszyscy: Hahahahahahahahahahaha. : )))  !
Aga:  Niall ! Co byś zrobił gdyby któraś z naszych koleżanek, tych których mają dojechać rzuciła się na ciebie i zaczęła cię całować ??
Niall: Yyyy ,pewno bym uciekł. : DD
Harry: Też bym tak zrobił. : )
Niall: Milena ! Co byś zrobiła gdyby Zayn naglę cię pocałował ?
Milena: Hmm ...Szczerze mówiąc nie wiem. Na razie jesteśmy przyjaciółmi.On wie o mnie wszystko a ja o  nim. Powiedzieliśmy sobie wszystko. To znaczy prawie wszystko ...
Zayn: Czy ja  o czymś nie wiem ?? : >
Milena: Tak. Ale kontynuując ...Pewno przeprosiła bym  obwiniając samą siebie. Czuła bym się  nie zręcznie,więc przeprosiłabym  jeszcze raz i powiedziała że powinnam już  pójść. : -D  !
Zayn: O czym nie wiem ? -.-'
Milena: Kiedyś ci powiem, ale na pewno nie teraz. Ty mi pewno też wszystkiego nie powiedziałeś, więc zamknij  się. : )
Zayn: No ... nie powiedziałem ci  o jednej rzeczy, to na razie wolę  zostawić dla siebie. Chcę się  przekonać w  100%.
Milena:  No więc właśnie. - Gra toczyła się dalej ... 

1 komentarz: