Tłumaczymy . < 33!

czwartek, 6 czerwca 2013

Rozdział 7

Aga: Louis? Co zrobicie gdy my za dwa miesiące wrócimy do Polski? wy o nas zapomnicie, wymienicie na inne . . .
Louis: To  nie  prawda. Nigdy bym Cię nie wymienił na kogoś innego. Nie wiem jak Zayn, ale  ja nigdy nie zapomnę  o dwóch tak wspaniałych kobietach jak wy.  Zawsze będę pamiętał każdą chwilę spędzoną z wami. Cokolwiek by się nie działo.
Zayn:  Ja też nigdy nie  zapomnę, nie zależnie od tego jak bardzo bym się starał, po prostu nie dam rady. Ja nigdy bym was nie wymienił na rzednę  inne idiotki jakie znam. : **
Louis: A  po za tym możemy pisać, rozmawiać na Skypie, dzwonić do siebie.
Zayn: Będziemy również przylatywać do was  kiedy tyko się da. : )) - Dzień miną wspaniale.Rano wstałam o 6. Zrobiłam dla wszystkich śniadanie, ubrałam się i umalowałam. Po obiedzie mieliśmy jechać na ten wywiad, strasznie się stresowałam mimo że nie było czym. O 7 wstała Aga i Zayn, a ten śpioch Louis koło 10, więc zjedliśmy śniadanie w innych porach.
O 14 pojechaliśmy na wywiad.
John: Witamy wszystkich bardzo serdecznie. Dziś w naszym studiu gościmy Zayna Malika i Louis Tomlinsona z zespołu 1D,  oraz sympatie naszych chłopaków.
Zacznijmy od pytania gdzie i w jaki  sposób się poznaliście ?
Louis: Tak naprawdę poznaliśmy się przez przypadek, los tak chciał : D
Zayn: Razem z chłopakami kupiliśmy domek jednorodzinny, mamy tak spokój i ciszę. Obok znajduje się jeszcze jeden dom, który w tym roku wynajęły go dziewczyny.Jutro przyjeżdżają jeszcze Sylwia, Nikola i Natalia.
John: A tak wgl. jak dziewczyny mają na imię ?
Milena: Ja jestem Milena.
Aga: Ja Agnieszka.
John: O...jakie słodkie imiona. Ale dokładnie w jakich okolicznościach się poznaliście ?
Agnieszka:  Za  naszymi domami znajduje się  ogromna łąka, od razu po przyjeździe do Londynu wraz z Mileną poszliśmy tam.
Milena: Gdy miałyśmy już wracać, zobaczyłyśmy chłopaków kierujących się w naszą stronę.
Agnieszka: Z daleka nie wiedziałyśmy kto to, ale po chwili dojrzałyśmy chłopaków z One Direction.
Milena: Tak właśnie się poznaliśmy .
John: Super ! Milena ? Czy czujesz jakieś napięcie ze strony byłej dziewczyny Zayna, Perrie ?
Milena: Nie. Wiem że to co między nimi było minęło.
John: Dobrze,w takim razie, Zayn ? Czy to prawda  że Perrie jest z tobą w ciąży ?
Milena: S...Słucham ?! - Zayn wtedy spojrzał na  mnie wzrokiem jak by to była rzeczywiście prawda, ale nic nie mówił.
Milena: Nie wierze... - powiedziałam wybiegając ze studia. Od razu za mną wybiegła Aga.
Aga: A wy zostańcie !
Stałyśmy cały czas za kulisami. Byłam załamana, chciało mi się płakać.
Zayn: To nie prawda ! - powiedział łapiąc się za głowę - Owszem były takie plotki,ale to nie możliwe.
Dowiedziałem się że zdradzała mnie z jakimś dupkiem, jakby to łagodniej powiedzieć, nie jestem frajerem i nie wierze we wszystko co mi powie ! Dla mnie Perrie to rozdział zamknięty.
Louis: Każdy z chłopaków ją lubił, ale po tym co zrobiła doszliśmy do wniosku że to k**rwa !
John: Nie dziwię się, dziękuje bardzo za wywiad, Do zobaczenia.
Zayn: Milena...
Milena: O czym jeszcze  mi nie powiedziałeś ?! Może nadal z nią jesteś, a mnie podstawiłeś jako przykrywkę ?!
Zayn: Nie ! Przestań. Wcale tak nie jest ! Nie powiedziałem ci o tym, bo dla mnie Perrie to rozdział zamknięty. po prostu nie chciałem do tego wracać ! - wtedy wyszłam, nie chciałam go już słuchać.
Aga: Ty też o tym wiedziałeś ?
Louis: Tak.
Aga: Nie wierze, oboje nas okłamaliście ! Nie wiem co powiedzieć....jesteście żałośni ! - po tych słowach Aga poszła za mną.
Zayn: Ja pierdole !!!
Louis: Mówiłem ci, że wypadało by żeby wiedziały !
Zayn: Teraz to wiem, ale czasu nie cofniesz.
Razem z Agą wróciłyśmy do domu.


1 komentarz: