Tłumaczymy . < 33!

środa, 5 czerwca 2013

Rozdział 4

Gra toczyła się dalej. Graliśmy około godziny gdy nagle zabrakło nam pomysłów na pytania. Postanowiliśmy się powygłupiać xD ! Zaczęliśmy się gonić, łaskotać, skakać na siebie itp. Było śmiesznie ! W pewnym momencie  Agnieszka  i Louis stanęli twarzą w twarz, normalnie 1 mm od siebie ; D ! Wszyscy myśleli że się pocałują, gdy nagle Lu się odsunął.
Louis: Przepraszam.
Aga: Yyy...Spoko - Nastała niezręczna cisza...
Milena: Może już  chodźmy...
Zayn: No  chodźmy. Ale do nas!
Milena:  Nie ! Do  nas ! -  Chwilę się posprzeczaliśmy, i wygrałam : ))!
Aga: Chcecie coś  do jedzenia ?
Niall: A co proponujesz ?
Aga: Zależy co  chcesz. :P
Milena: Mam pomysł. Zróbmy wszyscy pizze.
Zayn: Dobry pomysł.
Niall:  Bardzo Dobry.
Louis: Wspaniały !
Liam:  No, Super. : ))
Harry: No i git. : DD - Świetnie się bawiliśmy. Ja robiłam z Zaynem, Aga z Louisem, a chłopcy oddzielnie. Było  super, brudziliśmy się mąką, przytulaliśmy i wql. W pewnym momencie Zayn  miał całe ręce w mące i ubrudził mi  palcem nos. A ja złapałam całą garść mąki i rzuciłam mu w twarz. Zayn się zdenerwował i zaczął mnie ganiać po całym domu, a ja zaczęłam uciekać . Zayn dogonił mnie przy balkonie. Zaczął mnie łaskotać, a ja go przytuliłam. Zjedliśmy pyszną pizze i posprzątaliśmy. Potem Zayn powiedział coś Louisowi na ucho,
a Louis ,,podał" dalej. Niestety do mnie i do Agnieszki ta wieść nie dotarła xD


              

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz